Let me write about one truly fab fashionista - Jasmina Supeljak

Thursday, February 24, 2011


When it comes to Jasmina I can not decide what I like better her writing or her looks and style.
I am sure you all red her first book, if you didn't you don't know what you are missing (run to the first book store and threat yourself with this literal candy:)
Jasmina is genuine fashionista, she knows fashion and clothes. One of the things I admire the most is the way she wears clothes.

Kada je rec o Jasmini Supeljak zaista ne mogu da se odlucim sta mi se vise dopada kod nje: stil pisanja ili stil odevanja.
Sigurna sam da ste svi procitali njenu prvu knjigu "Nesavrsene", ako niste nemate pojma sta propustate! Trk u prvu knjizaru po svoj primerak... verujte mi uzivacete:) Kada sam se prvi put susrela sa njenom knjigom bila sam u fazonu: "Ovo je toliko dobro, ne mogu da verujem da je neko kod nas napisao ovako nesto"
Iskreno, knjiga mi je bila bolja od bilo kog inostranog chic- lita koji sam procitala, a procitala sam ih skoro sve:)
 Sto se tice oblacenja Jasmina je pravi fashionista. Vec citajuci knjigu jasno vam je da je njeno modno znanje enciklopedijsko!Ona poznajte odecu, dizajnere, trendove i ume da izabere najbolje ali i da to jos bolje nosi. Svaka cast J!You made us proud!









0 comments:

Post a Comment