Oscars 2011: Best dressed

Monday, February 28, 2011



So, I was watching Oscars last night untill 5 am.and had to get up at 7 30 for work... Needless to say I am sooo exosted...
Anyway, this year there was no dress that wowed me. I liked Halle Berry in Marchesa and Hillary Swank in Gucci the best. The other dresses were, in my oppinion too simple for red carpet. And definitely this years most popular color on red carpet was red:)


Znaci, mrtva sam. Sinoc sam gledala dodelu Oskara do 5 a zatim sam ustala za 2 ipo sata i otisla na posao...
Sto se tice haljina, pa iskreno nisam nesto odusevljena, nekako su mi bile pre jednostavne... Jedine dve haljine koju su bas ostavile utisak na mene su bile Marchesa koju je nosila predivna Halle Berry, koja je po mom misljenju bila definitivno najlepsa zena na crvenom tepihu sinoc, a potom Hillary Swank u Gucci haljini.
Takodje primetila sam da je najpopularnija boja haljine na crvenom tepihu bila Crvena.


Ko se vama najvise dopada?









0 comments:

Post a Comment