U la la - Ladola Lu Jewelry!

Saturday, February 19, 2011

Ladola Lu jewelry is made by famous Serbian designer Isidora Vujovic who lives in Belgrade and Florence. Her jewelry collection is eclectic and unique and can easily be combined with everything from ball gown to t -shirts and jeans.
Although young, Isidora currently works with some of the biggest names is fashion industry such as Roberto Cavalli.(I think that speaks enough about her talent!)
Women choose jewelry because they need an extra bling! When I need an extra bling I choose Ladola Lu! For further information about this jewelry you can contact Isidora on her Ladola Lu facebook page!

Ladola Lu nakit nastao kao rezultat maste i neverovatne kreativnosti poznate Srpske dizajnerke Isidore Vujovic koja zivi na relaciji Beograd - Firenca!
Njena kolekcija je eklekticna, jedinstvena i jednostavno ide uz sve od vecernjih haljina do obicne bele majce i farmerki!
Iako mlada Isidora je vec saradjuje sa najvecim imenima u modnoj industriji kao sto je Robetno Cavalli (sto mislim da vise nego dovoljno govori o njenom talentu:). Ovim putem pozdravljam Isi jer redovno prati moj blog:)
Zene biraju nakit zato sto im treba extra bling!
Kada meni treba extra bling ja biram Ladola LU! 
Na slikama dole cete videti jednu ogrlicu iz njihove kolekcije cija sam ja ponosna vlasnica i koja hipnoticki privlaci pogled svakoga ko je ugleda. Jedan dan kada sam je nosila svi zivi su me pitali za nju: Od saobracajca koji je pitao gde moze da kupi tako nesto za svoju devojku, a potom mi nije naplatio kaznu za nepropisno zaustavljanje, do znene iz administracije koja je pitala gde moze da se nabavi. Najsladji uticaj je imala na moje hiperaktivno  kumce koje je bilo odusevljeno kako ogrlica zvecka i to je umirilo na citavih 5 min:))))













                                        

In following two photos are my Ladola pieces. On the first photo is the "magical" statement necklace and some other pieces I combine this one with.
Na sledece dve slike mozete videti moja dva komada iz Ladola Lu kolekcije. Na prvoj slici se nalazi magicna orglica o kojoj sam pisala, a oko nje su didze sa mojim je kombinujem. Na drugoj slici obratice paznju na crnu narukvicu koja je savrsena i ide uz sve:). P.S. znam da slike nisu bas najboljeg kvaliteta, ali sta cu:)


0 comments:

Post a Comment