You can't find the right dress? Look at stunning collection of Tijana Zunic...

Friday, February 4, 2011

Tijana Zunic is young and super talented designer from Belgrade. Her collections are TDF! I just love love love her dresses. I  instantly fell in love in the yellow one(the pic. below) and it's been on my wishlist ever since... So, I am just looking for some special occasion to threat myself with that gorgeous piece. I am sure you will find something for yourself.... Oh, did I mention that I am in love with the pink dress, and skirts....Well done, Tijana!

Tijana Zunic je mlada i super talentovana dizajnerka iz Beograda. Njene kolekcije su  TDF, stvarno obozavam njene haljine. Odmah sam se zaljubila u zutu haljinu(slika ispod)- bila je to ljubav na prvi pogled i od tada je ona na vrhu moje wish liste. Samo cekam neko vencanje kao povod da se castim sa ovim remek delom! Pogledajte njenu kolekciju i sigurna sam da cete pronaci mnogo toga za sebe... O, da li sam pomenula i da sam zaljubljena u rozu haljinu,i suknje i kosulje (ja bas imam mnogo ljubavi u sebi LOL:) ... Svaka cast Tijana!!!








0 comments:

Post a Comment