Introducing Style@Home!

Thursday, March 24, 2011











Hi everyone... I'm sorry I haven't been around as  much as you used to these days. But I have a great excuse:) I was in Belgrade, helping in oppening a super cool store in city center. The name of the store is Style@Home. And there are so many many many cool things... This store is introducing new brand to this maret called UMBRA. Umbra is Canadian brand who gathers some of the biggest names in interior design these days. And the best part: the prices in store are super reasonable... I have my eye on a few this: 

Hej:))) Izvinite sto nisam bila ovih dana prisutna bas onoliko koliko ste navikli, ali imam dobro opravdanje... Trenutno sam u Beogradu i pomazem u sredivanju i otvaranju jedne super super cool radnje, koju cete sasvim sigurno svi obozavati! Verujte mi na rec...  
Prodavnica se zove Style@Home  i ima stvarno super stvarcice, lepe dizajnerski i veoma veoma korisne, pogotovu za nas hrcke koji samo slazemo i gomilamo jer nam jednostavno SVE TREBA:))))  Pa ovako, Style@ Home uvodi nesto sasvim novo na domace trziste, rec je o kanadskom brendu Umbra. Umbra trenutno okluplja oko sebe neke od najvecih imena, kada su dizajneri enterijera u pitanju... Najbolja stvar u celoj prici je da su i cene veoma razumne... 
Style@Home ce biti otvoren u subotu na uglu Kralja Petra i Zmaja on Nocaja, i svi ste dobrodosli:)))  
Pre toga, hocu da vam pokazem sta sam ja vec rezervisala:) Nadam se da vam se svidja moj izbor:)) 



When I first saw these butterflies above Serena's bed I thought : OMG, How cool is that I want one above my bed... And now I can have it, thanks to Style@Home!

Kada sam prvi put ugledala ove leptirice iznad Sereninog kreveta, pomislila sam : OMG, kako su cool i ja zelim jedne iznad svog kreveta:))) I sada zahvaljujuci Style@Home cu ih i imati... Ukoliko ne zelite leptirice, mozete izabrati neki drugi oblik: laste, viline konjice, cvetice. ma svasta:)))





Of course I am going to buy some of the jewelry storages I was writing about:) Click here to see...

Naravno, i nesto od praticnih drzaca za nakit o kojima sam vec pisala... klinite ovde


I adore scarves and pashmina...  But I always have a storage problem, not anymore... Now I found Umbra hooks... Very beautiful and practical:)

Obozavam salove, marame i pashimine... Ali nekako uvek imam problem sa odlaganjem... Ali ne vise:) Pogledajte kako je ovo lepo i prakticno:)  Samo zakacite za vrata  i to je to:)))






0 comments:

Post a Comment