Editorial Vouge China: Jewelry and Big Blue Sea!

Monday, April 25, 2011



I adore this editorial for three reasons: the first is sea - my never ending source of inspiration and positive energy! When I'm feeling blue I just take a look at one of these photos and I instantly feel better. Although I currently live near the sea I never get enough! When I travel to some megalopolis ( which I adore don't get me wrong, I love the light of big city, streets full of people) I need first day for adjustment, I miss the windeness that only sea can create. The seccond reason I love this editorial are these stunning earrings and necklaces. I'm totally an accessories person: I would spend more money on necklace or scarf than on pair of jeans, skirt or shirt! The third reson is  this long shiny hair! 

Obozavam ovaj editorijal iz tri razloga: Prvi razlog je more- moj nepresusni izvor inspiracije i pozitivne energije. Kada sam neraspolozena ili nervozna, samo pogledam sliku slicnu ovoj i odmah se osecam bolje. Cinjenica je da trenutno zivim pored mora, ali mislim da mi nikada nece dosaditi. Obozavam taj osecaj sirine, koji covek stekne kada pogleda more... Kada otputujem u neki vise milionski grad, uvek mi treba dan da se prilagodim. Nemojte me shvatiti pogresno, obozavam velike gradove, ulice prepune ljudi, osecaj zivosti i svetala grada nocu... Drugi razlog  zbog koga mi se dopada ovaj editorial je nakit, predivan je! Ja sam totalno opcinjena aksesoarima, uvek bih vise novca izdvojila za ogrlicu ili maramu ( torbe ovde ne racunam, one su posebna kategorija, Sveti gral mode:) neko za farmerke, suknju ili kosulju... Mozda nekom zvuci ludo, ali tako je:)
Treci razlog  je predivna kosa! Mislim da je kosa najveci ukras svake zene! Sto je kosa duza, gusca i sjajnija to je zena lepsa (Ovde je izuzetak Halle Berry, onda je lepsa sa kratkom kosom:)  





 

0 comments:

Post a Comment