Emilio Pucci SS 2011

Wednesday, April 20, 2011


Alongside Gucci, Lanvin and Dior RTW SS 2011, Emilio Pucci is definitely one of my favorite fashion shows of the season! I just recently realized that I didn't write about it (shame on me:), but this mistake will be corrected:)

So, Pucci fashion show gathered the most of celebrities in Milan Fashion week. Jada Pinkett Smith and Kylie Minogue enjoyed the look from the first row. 
This collection was all about bohemian chic and seventies. I red somewhere that Dundas is building a house on a Greek island, and there is notable Mediterranean vibe in whole collection.

I especially love the above knee boots on first photo!


Pored Gucci, Lanvin i Dior RTW kolekcija za prolece leto 2011 najvise mi se dopala i revija Emilia Pucci-a. Nedavno sam shvatila da uopste nisam pisala o njoj (sram me bilo:), ali sad cu ispraviti tu gresku.

Puccijeva revija je okupila najvise slavnih licnosti na Milanskoj nedelji mode, pa su izmedju ostalih u pogledu iz prvog reda uzivale Jada Pinkett Smith i Kylie Minogue ( koja je kasnila na reviju 45 min.)
Kolekcija je bila kombinacija  de lux boemskog chica i sedamdesetih. Negde sam procitala da Puccijev kreativni direktor Dundas gradi kucu na jednom od Grckih ostrva, sto defitivno objasnjava prisustvo ocigledne Mediteranske vibracije u kolekciji.

Narocito mi se dopadaju leprsave haljine i ove cizme na pertlanje iznad kolena:)
















0 comments:

Post a Comment