Posh and Becks @ Royal Wedding!

Friday, April 29, 2011


Although I wasn't very euphoric about the royal wedding, today I saw some moments on web and I'm actailly glad I did! They looked so adorable! And Kate was more beautiful than ever!

Posh and Becks looked amazing today! I had to post these photos!

Iako me stvano nije uhvatila euforija oko vencanja Williama i Kate, danas sam uspela da uhvatim prenos na par momenata i stvarno mi je drago sto jesam:)  Bili su preslatki, a Kate predivna, mislim da nikada nije lepse izgledala u zivotu, vencanica (iako nije moj tip) mi se dopala, jednostavna je i otmena, mada dosta njih je ocekivalo nesto raskosnije!

Posh i Becks su bili naravno, kao i uvek, savrseno stilizovani.... Morala sam da postavim ove slike, stvarno su naj naj! 

0 comments:

Post a Comment