Belgrade Street Style!

Tuesday, June 21, 2011



Hi guys, I haven't been around I had so many things going on so I didn't have time to write, shame on me! :) Anyway,  I have a lot of things to write so let's get started...

I already wrote about this fabulous fashionista Jasmina Shupeljak, about her TDF style, about her Amaaaaazing book,  but I would need days to describe her fabulous personality, she is interesting, super smart, funny! We spend such a great time togeather.

She is dressed and accesoried with only the fashion finest, but she also supports young and talented Serbian designers! If she was in NYC she would be Scott Shuman's muse, definitely!
Enjoy these pics!

Hej ljudi, znam da nije bilo, ali toliko se stvari dogadjalo da stvarno nisam imala vremena za pisanje ( sram me bilo:)... Ali svakako imam puno materijala za pisanje pa bolje da pocnem:)

Vec sam pisala o predivnoj Jasmini Shupeljak, o njenom nikad boljem stilu oblacenja i super fenomenalnoj knjizi!  Uskoro izlazi i nova, koju jedva cekam!!!!!

Ako mene pitate Jasmina je najbolje obucena zena na nasim prostorima, definitivno! Kod nje u ormaru ima mesta samo za fashion finest, ali mi se jako dopada sto rado nosi i domace taletnovane dizajnere. Cesto je mozete videti sa nakitom Ladola Lu i u MoodyTwin majcama prelepe Mirande Vidjak.

Uzivajte u njenim slikama koje sam napravila juce:))) Sigurna sam da ce vam se dopasti!






0 comments:

Post a Comment