Fashion Inspiration!

Friday, June 10, 2011






If you ask me, photos like this are the best! Fashion goodies in real life situation, so much more inspiring! Enjoy them!
As you all noticed I don't put look of photos of myself on this blog, I don't know why, I love dressing up and taking photos, but I rarely have pics where I am alone:) But, some of you asked so I promiced my outfit photos soon:)
Also, like my FB page here.
I need 100 followers, and more than 200 likes to make my first giveaway!

Ako mene pitate, ovakve fotografije su nesto najbolje. Modne poslastice u stvarnom zivotu, na ulicama... Vlasnici su im udahnuli zivot i kao takve izgledaju cak i bolje nego u editorijalima... Doduse, danasnje ulice sve vise lice na modne revije i to mi se svidja:)
Kao sto ste do sada primetili ne stavljam bas previse svojih slika na blog... Ni sama ne znam zasto, volim da se sredjujem i slikam, ali sam primetila da nemam nijednu samostalnu sliku... Ali neki od vas su me pitali, tako da obecavam outfit post uskoro!
Takodje lajkujte moju FB stranu ovde
Treba mi 100 followera i 200 lajkova na fan pageu pa da napravim moj prvi giveaway!

Kisss

0 comments:

Post a Comment