Make up Artist: Nena Ilic!

Sunday, June 26, 2011



This hottie is in my oppinion the best make up artist in Serbia and even further... She did all the most important events, and she is favorite make up artist among celebrities here.

Here is a small part of the work...

Ovo predivna brineta je, po mom misljenju, najbolji sminker u Srbiji ali i sire. Radila je sve najvaznije dogadjaje, a nase zvezde je obozavaju!

Doduse, mislim da izraz sminker, kada je ona u pitanju nije adekvatan, vise mi se dopada make up artist, jer ona stvarno jeste umetnik kada je sminkanje u pitanju, zaista ume da prepozna i istakne ono najbolje na vama. 
Kad vas Nena nasminka ten vam je savrsen i blistav, podocnjaka nema, izgledate sveze kao da svaki dan spavate po 10 sati, oci su vam krupnije, a usne punije i senzualnije.
Dok me sminka uvek sa nestrpljenjem cekam da vidim svoje novo, lepse lice :)

Pogledajte samo jedan mali delic njenog rada:)






This photo is the courtesy of magazine Story




Evo i nekih moji slika:)








Some of the photos are not mine, I do not own them. They are property of their respectable owners. If you wish me to remove photo, please e mail me.

0 comments:

Post a Comment