Hello City!

Thursday, September 15, 2011


Hello my lovely fashionistas,

This was my outfit from the other day when I was walking around city... Of course I prefer heels and wear it more frequently than flats, but when time comes to walk around town in quest for new "key" pieces for upcoming season, flats are no1.... I must say I am amazed with new collections in Mango, Zara, Pinko (give me everything), Patrizia Pepe, I' m telling you guys this is going to be super stylish season! So thanks to these temperatures I still didn't buy anything, but I have my eye on key trends which will I present you in tomorrow's post:)
P.S. Do you like my new claw bracelet - from Asos:) I Love IT!

Kako ste moje drage fashioniste. Iako najvise na svetu volim visoke stikle, sto vise to bolje, ako mene pitate, medjutim kada je na redu setnja po prodavnicama i potraga za novim kljucinim komadima za predstojecu sezonu ipak je ravno moj izbor...  Moram da vam kazem da Mango, Zara, Patrizia Pepe i Pinko ubijaju ove sezone - Molim vas dajte mi sve! Obzirom da je napolju jos uvek vreme idealno za letnje krpice, imala sam dovoljno vremena da razmislim o kljucnim budget komadima za sledecu sezonu i to cu vam predstaviti u sutrasnjem postu:)
To tada, da li vam se dopada moja nova narukvica u obliku kandze sa Asosa - ja je OBOZAVAM!



Skirt Zara, Top: Oysho; Flats: Guess: Bag: Asos: Bracelet: Asos: Sun Glasees: Ray Ban Fayfarer

0 comments:

Post a Comment